Sunday, February 13, 2011

windu abang lan..

malam tadi entah camner aku mimpi aku jumpa abang lan. abang lan tue sape ea..?? abang lan aku kenal masa aku jadi penari UMP dulu. dia la cikgu, dia la tukang mekap, dia la jugak yang urus pakaian kitorang masa tue. dia sangat baek. tue yang sume penari perempuan sayang kat dia.

malam tadi aku mimpi waktu aku antar assignment math kat puan najiah, tetibe abang lan masuk office tue. lepastue terus duk kat meja sebelah meja puan najiah. tapi yang aku terkilan cara layanan dia kat aku tawar jer. lepastue aku terpakse kuar dari office tue sebab mak aku tepon.

kat mana abang lan sekarang ea. fb dia pown macam dah diactivated. aku sendiri pown dah decide untuk behenti menari atas sebab2 tertentu. lagipown aku pown dah pindah pekan. jadi mustahil untuk aku aktif lagi tarian. windu giler nak menari. memang dah lost contact ngan dia.

gambar masa event metro kat gambang waterpark masa tahun 1

No comments: