Saturday, February 26, 2011

Jom Join X-ClusiV LisT BB (Baulu Bangkit)


cara-caranyer ialah( jeng,jeng,jeng)

korang mestilah jadi vVip bB dulu...kalo belom tuh, just klik follow jela..kalau dah folow tu, teruskan kepada step yang seterusnye Oke....

BAHULU BANGKIT
dah berkurun dah follow.. heeee~

korang tak payah buat entri khas utk bB, tp just tulis [ aku dah join bB] ,(jangan lupe linkkan blog aku skali yer) pade permulaan entri korang (font tu wat besar-besar yer), pastuh just bg taw aku jer....

memang aku tak buat entry.. aku copy paste jer.. ngeeeee~

tinggalkan url blog korang kat ruangan komen.

oryte

ha, mudah jer kan, so simple, budak-budak tadika pon boley buat..ye tak???

lepas tuh, kalo korang rase korang ni seorang yang baik hati, nak letak blog bB dalam blog list korang pn takper gak..hehehe...(tiada paksaan okeyh!)

dah..

ohyer, lupe nk inform, contest ni berjalan selama seminggu (atas budi bicara penulis blog) hehehe...senarai bloglist tu tiada limit okeyh..

kebarangkalian korang gagal dalam contest blog ni adalah 0%, dan kebarangkalian korangberjaya adalah 100%...so, ape tunggu lagi, join lar sekarang....!

No comments: