Friday, February 18, 2011

my 1st GA:- mummy nak kasi gift lagi..

GA....???? ape tue...????

sebenarnyer sebelum nie aku cume join contest jer. kadang2 teringin jugak nak join GA nie. tapi aku tak berapa paham.

tapi tadi mase sign in akaun blogger. ada seorang blogger nie. yang aku tau dia bahasekan diri dia sebagai amy mesej aku. dia kate dia tag aku untuk satu GA nie. tetibe rasa terbukak ati untuk join. untuk membalas jasa baek blogger nie. aku pown join la..

thanks amy...^_^

GA anjuran MUMMY DANNY



MUMMYKAN PILIH SECARA RAWAk
10 ORANG
DARI FOLLOWER BERTUAH MUMMY..
SO RAMAI2LAH JADI FOLLOWER MUMMY YER...
N kalau boleh tolong tinggal jejak anda semua kat GuestBook..senang mummy nak BW..
...tagkan 5 orang blogger..pastikan diorang tahu...
macam biasa letak kat sidebar yer banner tuh.....
jadikan myblog 2 b ur bloglist..sebab lepas2 nie ada lagi GA mummykan buat...

yang kat atas nie mummy yang kata.. bukan aku ye.. ngeeeee~

jadi jom ramai2 kita join.. huhuhuhu..

aku tak tau nak tag sape. jadi aku tag semua follower aku ngan semua yang blogwalking kat blog aku yang tak seberapa nie.

No comments: