Monday, February 14, 2011

permintaan..

ada orang mintak aku buat post pasal valentine VS maulidurrasul. tapi sowie aku tak nak buat sebab ramai sangat dah buat. tapi aku buat kelainan sikit. aku buat post pasal kisah orang bercinta.

ikutkan sebenarnyer ramai je yang sedar pasal haram sambut valentine bagi orang islam. tapi maseh ramai gak yang sambut benda tue dalam sedar atau tak sedar.

so bagi aku bukan valentine jer yang kita patut jauhkan. tapi care kita dalam bercinta tue kena ubah. kalau boleh kawal pergaulan kita tue. bukan tau suke2 je.

aku tau aku bukan baek sangat nak bagi nasehat2 nie. tapi sebenarnyer aku tengah menasihati diri aku gak. walaupown aku maseh lagi single(bukan niat nak promote diri ye). jadi sama2 la kita nasehat menasehati antara satu sama laen. hehehehe..

No comments: