Saturday, February 19, 2011

link pe tue...???

korang penah tak diberi link yang pelik2. lepatue bile bukak keluar gambar hantu menjerit.

penah tak.....?????

aku tak paham motif dorang yang suke sebar2kan link nie. nak bergurau..?? tak lawak la wei. agak2la kalau nak bergurau. benda tue tak lawak pown. sakitkan ati adala.

sampai aku yang dulunyer seorang yang berani (agak poyo di situ), tetibe jadi penakut. kadang2 sampai fobia nak bukak link yang orang laen bagi. walaupown sebenarnyer link tue cume nak mintak jasa baek aku menyokong dorang untuk contest yang dorang join.

bukan sekali aku terkena. banyak kali kowt. tolongla hentikan benda nie semua. aku rasa ramai yang kat luar sana yang penah kena macam aku kan...?? kan...??

aku merayu sangat2 korang hentikan benda nie sume. aku tegaskan lagi. aku MERAYU kat korang untuk tak jalankan aktiviti yang tak bermoral tue.

aku tak nak la bile benda nie dah jadi kes berat baru nak sedar. benda nie bukan lawak k. tolongla sedar. banyak lagi cara laen nak bergurau.

PEACE NO WAR...(^_^)V

No comments: