Monday, February 21, 2011

ulang tahun..

masa tengah blogwalking kat 1 blog nie aku terbaca post dia pasal ex bf dia. mula2 aku tak terpikir pape. tapi bile dia cakap yang 20/2 tarikh perkenalan dia ngan lelaki tue. tetibe tergerak ati aku nak tengok kalender.

arini 21/2/2011. maknanyer dah setahun berlalu. tak sangka cepat betul masa berlalu. dulu aku penah berangan ape yang aku akan lakukan arinie.

selamat hari ulangtahun sayang....!!!!

ayat angan2 yang tak dapat aku luahkan kat dia. sebab dia bukan milik aku lagi. apekan daya bukan jodoh aku dengan dia. tetibe lak rasa sebak. huhuhu..

sape suruh pasang angan2 tinggi sangat. adeih..

tapi tak pela hidup perlu diteruskan. lagi pown aku rasa lebih bahagia sekarang. sebab ape yang terjadi membuatkan aku sedar ramai sebenarnyer yang sayang ngan prihatin kat aku.

terima kasih semua atas kasih sayang yang tak terhingga korang bagi kat aku. hanya tuhan je yang dapat membalasnya..

No comments: