Saturday, February 26, 2011

Contest Bergambar: Saya Sayang Kawan-Kawan Saya

nak join contest lagi...^_^

contest saya sayang kawan-kawan saya anjuran INDRA AMIRRUL


Syarat untuk menyertai contest ini :
  • Follow blog ini (mudah untuk ketahui apa-apa update berkenaan contest ini)
  • Buat satu entry berkenaan contest ini. Dalam entry itu, letak banner di atas & link kan ke entry ini. Kemudian letak sekali gambar yang anda ingin hantar untuk contest ini.
  • Jangan lupa letak sekali banner ini di sidebar & link kan ke entry ini.
  • Gambar original atau edit diterima. Boleh hantar lebih daripada satu gambar. Maksimum 3 gambar.
  • Dalam gambar itu, minimum 2 orang, maksimum infinity. Tiada batasan. Nak hantar gambar satu sekolah/kolej pun boleh
  • Dalam entry itu, jawap sekali slogan ini :

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA KERANA...

(tidak kurang daripada 50 patah perkataan)
  • Tag 3 orang kawan anda. Lebih takpe. Jangan lupa ingatkan mereka sekali.
  • Finally, paste link entry penyertaan anda di comment box entry ini..
Senang kan..:)

Tarikh tutup contest ini : 28 Februari 2011.


saya sayang kawan-kawan saya kerana....

my friends is a 2nd wonderful thing I ever had in my life.. of course no1 is my parent.. they are my true friends and hope we will be together till the end.. aminnn..

"As long as stars twinkle in the sky, till the water runs dry and till the day I die we will be friends.."

TUHAN aturkan kite 1 prtemuan,dlm 1 prtemuan ditetapkan 2 hati,sye n awk,dlm 2 hati dberikn 3 rase,SYG,KASIH n KSIhan,dlm 3 rse diselitkn 4 tjuan..brkenaln,brteman,brkawan n brsame,dlm 4 tjuan itu trsembunyi 5 prkataan; TEman baEK seLAlu DI sISI,dlm 5 prkataan itu wujudnyer 6 impian iaitu SYG,KEKAL,SETIA,MNGERTI,MNGHRGAI n MNGINGATI..dlm 6 prkataan itu trsimpul 7 pula hruf iaitu

<<> sme cam KITE..7 sahabat..
wayue,ruby,atia,alia,izzati,yana,reen..♥♥♥♥♥♥♥

No comments: