Tuesday, February 1, 2011

addict ngan citer korea

sekarang nie ak tengok ramai yang mula balik minat ngan citer2 korea nie. benda tue berjangkit jugak kat aku. kalau ikutkan last aku tengok citer2 korea nie time matriks dulu. masa matriks dulu memang ada 1 musim tue sume orang duk giler kan cerita korea nie. termasukla aku. yang paling famoz dulu full house ngan my girl. memang tak pegang buku dah bile dapat layan citer tue.

MY GIRL

FULL HOUSE

LOVERS IN PARIS


bile kat ump plak minat tue terus hilang sebab takde supplier. lagipown minat aku nak tengok movie pown makin kurang. aku pown tak tau kenape. tapi ntah camner akhir2 nie minat tue timbul balik. nie gara2 aku terjumpa laman web maadu la. laman web citer2 korea.

citer yang mula2 aku tengok princess hour. ntah macam mane aku dapat tau rumate zati ada full episod citer tue. aku pown ape lagi. dalam masa yang sama aku ada gak amik citer boys over flower. mule2 aku just tengok2 macam tue jer. lame2 terus melekat. dan sekarang aku giler mengumpul citer2 korea nie. sampai hard disk laptop aku hampir merah dah

PRINCESS HOUR

WONDERFUL LIFE

BOYS OVER FLOWER

YOU'RE BEAUTIFUL

MY GIRLFRIEND IS A GOMIHO

No comments: