Sunday, February 20, 2011

mohd sufian khairon


aku tak paham la ape lagi yang dia nak tengok blog aku nie. kalau pasal mamat tue. sowie la memang buat masa nie aku takkan update pape sal dia. sebab dia bukan penting pown dalam hidup aku dah. kalau ada pown tue mungkin secara tak sengaja.

pesanan khas untuk dia:

akak mungkin saya tak boleh halang akak untuk bukak blog saya nie. sebab benda nie public an. lagipown hak akak sebab akak gune pc/laptop akak. saya dah tak boleh nak wat pe. tapi saya mintak sangat2 kalau ada pown sal dia yang saya tulis dalam blog nie. sebab saya tak leh janji untuk tutup mulut saya nie pasal sesape pown yang penah wat saya sakit ati.

jangan sesekali kaitkan saya dengan dia. saya tak nak tetibe jer dapat mesej dari dia yang cakap akak ngan dia bergaduh pasal blog saya. saya penah bagitau akak yang saya tulis atas dasar ape yang saya rase dan ape yang saya nampak. kalau nak tau kebenaran sebenar baek tanye sendiri tuan punya badan.

saya tak nak la sebab blog saya nie saya dituduh nak balas dendam. cakap kat dia kalau saya nak balas dendam boleh jer. ada banyak cara saya boleh buat. tapi saya tak la sejahat tue. lagi 1 kalau nak search blog saya nie tak yah la lagi taip nama penuh mamat tue dah. buat sakit mata jer tengok. taip jer url blog saya kisah-gadismelayu.blogspot.com.

ape yang berlaku antara saya dengan dia. tak de kaitan langsung dengan akak. akak pown tak de buat salah pape ngan saya. lepas nie suke ati akak la nak stalker blog saya ke pe. bile pikir balik saya tak rugi pape. tapi jangan sesekali kaitkan saya ngan dia lagi. saya ngan dia dah lama berakhir. saya pown dah maafkan dia.

sekian, terima kasih...

kpd follower aku sowie tetibe aku ter emo kejap. aku sakit sakit ati bile bukak akaun nuffnang aku kuar nama dia. perlu ke. so aku terpakse gune nama dia untuk tajuk post aku kali nie. aku arap bile dia taip nama nie kat google terus keluar post nie..

adeiiiiiihhhhhh.....

No comments: