Sunday, February 20, 2011

be urself contest

be urself.. but who am I...???

I am a dancer.. but not a disco dancer ok..

(tetibe sawan speaking.. ngeeee~)

ok straigth to the point. aku nak join plak contest jadila diri sendiri atau dalam bahasa orangputih nye be urself contest. anjuran INTAN HAIRANI..



cara-cara nak join contest nih senang jek mcm korg join contest dr blog org lain :

1. Mesti ade blog dan berstatus warganegara MALAYSIA.
(blogger only)

2. mcm biase la. follow la blog ini.kalo tak follow pon takpe. tp tertinggal berita terkini hiburan terseksi jgn mara! kalo follow, adalah satu kelebihan. kelebihan ape? kelebihan untuk menang! ehehe.

3. Buat entry pasal contest ini dan letak banner contest ini di entry anda. jgn lupe link kan ke blog ini.

4. Letak banner di sidebar berlink kan blog ini.
5. Tag kan kengkawan anda juga blogger seramai 3 org. tag lebih lg bagus. ehehe. pastikan diorg tau yg diorg telah di tag yer.

6. suda join tinggalkan komen anda pada entry ini supaye senang aku nak g kat blog korg.

7. tarikh tutup pade 24 Februari 2011 okey.

aku sangat2 suke menari. aku akan jadi diri aku bile dapat menari. hilang semua rasa malu dan segan. melalui nie jugak aku bina keyakinan yang aku boleh buat ape je yang aku suke janji berbatas.


this is me


aku tag semua follower aku yang berminat untuk join...

No comments: