Saturday, February 19, 2011

follower meningkat mendadak..

hari yang memenatkan dah pown berakhir. tapi minggu depan ada lagi. adeih. tapi yang pasti malam nie aku nak relaks2 jer. kalau rajin aku blogwalking.

waaaaa...!!!! follower aku dah meningkat. nie sume jasa BEN ASHAARI. sape dia nie...?? aku pown tak kenal sebenarnyer. aku baru je tau tentang dia nie. lepastue aku pown follow sebab tengok entry dia cam best jer sume. tetibe aku terbace sal segmen dia. aku pown join la. tak sangka benda nie dapat menaikkan follower blog aku.

thanks BEN ASHAARI..^_^

aku agak malu sebab kalau di ikutkan umur blog aku nie nak masuk 2 tahun, tapi follower tak setanding blog2 sebaya blog aku. tapi takpela sebab niat sebenar aku buat blog nie pown untuk isi masa lapang aku. tempat aku lepaskan tension. tapi aku tak nafikan bile tetibe follower aku naek mendadak aku excited giler.

akaun nuffnang aku pown kalau ikutkan muda lagi. aku baru buat akhir tahun lepas. tue pown suke2 jer. ikut orang. sebab ramai yang buat aku pown nak jugak. sampai sekarang aku still tak paham benda tue. entah pape entah.

tapi thanks to nuffnang sebab aku dapat tau sape yang stalker blog aku.(bajet ramai ngat lak yang nak stalker.. ngeeee~).

so kepada blogger yang lebih kurang macam aku jangan risau. ramai yang boleh membantu korang dalam dunia blogging. yang penting jangan malu ngan segan cam aku nie. orang kata malu bertanya sesat jalan. heeeeee~

No comments: