Thursday, February 24, 2011

contest saya dan gadget

aku tak jemu join contest.. walaopown tak penah menang.. huhuhuhu..

kali nie nak join plak contest saya dan gadget anjuran FARAAA HALIM


syarat-syarat nk join contest ni

1) mcm biasa la,msti ade blog n jdi follower blog saya ni, klo tak nak jdi pn tak pe, tak wajib, tpi kalau saya update ape2 lamabt la taw nye
2)kena ade gamba contest yg kt atas ni, klo nk letak kt side bar pn boleh,klo x nk pn xpe,skeati korang la
3)upload 1 gmba je eh, gmba tu msti anda dan gadget anda (gadget tu tak payah canggih2 pn tak pe,enset 3310,psp,camera n ape2 je la )
4) tag sorg je kawan anda, n pasti kan die taw, t ramai2 kesian plak tak taw nk tag sape kn hehe
5)dah siap semua, tnggal kan link anda die ruang comment ye ;))

hadiah pertama::
rm 50 akan di bank in kn

hadiah kedua n ketiga::
tak di pikirkan lgi, hehe

tarik tutup::
15/3/2011... tepat kul 12... ;))

jadi aku pertaruhkan gambar nie. gambar aku ngan kamera digital pertama yang penah aku beli. canon digital ixus 70


dalam gambar tue mungkin x jelas kamera aku camner. bleh tengok gambar bawah nie. heeee~


nak tag elya moh
d

1 comment:

faraa halim said...

auwww silau, hehe
tq sbb join,
i folow u ;)