Tuesday, February 22, 2011

contest gambar pakai shawl yang paling menarik@comel

pakai shawl..??? pandai ke aku pakai..???
untuk contest nie arinie untuk pertama kalinyer aku pergi kelas pakai shawl. boleh..?? ngeeee~

jadi aku nak join contesr gambar pakai shawl yang paling menarik atau comel anjuran MACAM2 CERITA ADA..


Syarat penyertaan ialah :-
  • terbuka kepada semua orang [lelaki nak join pun ok apa..hahaha]
  • anda WAJIB follow saya
  • buat entry paling SIMPLE pasal contest ni dan letak 1 sahaja gambar anda yang paling comel
  • tag 2 orang rakan anda
  • hantarkan link kepada saya di bahagian comment entry ini
  • penyertaan anda mesti sampai kepada saya sebelum 25feb2011
  • pemenang akan diumumkan pada 28feb2011

dengan tak tau malunyer aku pertaruhkan gambar bawah nie. siap ada model tambahan lagi. huhuhu..

aku tag elya and yaya

KALAH..T_T

No comments: