Thursday, February 17, 2011

contest owh, so wonderful

contest3.. aku nak join...!!!! kali nie contest owh, so wonderful anjuran SOPHIE AL-YAHYA..


Syarat-syarat contest:

1. Tak wajib jadi follower. Tetapi saya tidak akan bertanggungjawab jika anda ketinggalan sebarang update contest ini.

2. Mestilah seorang blogger. Kalau menetap di luar negara pun boleh.

3. Letakkan banner contest yang dilinkan terus ke entri ini di sidebar dan entri anda sepanjang contest ini berlangsung.

4.Tajuk entri anda haruslah :
Contest "Owh, So Wonderful!" by Sophie Al-Yahya

5. Tag 3 orang rakan blogger anda dan pastikan mereka tahu.


Cara penyertaan:

1. Letakkan satu gambar "owh, so wonderful" anda pada entry contest. Gambar bebas. Apa-apa ajelah yang berkaitan dengan number 2 di bawah.

2. Ceritakan pengalaman /moment anda yang wonderful yang haruslah berkaitan dengan gambar yang anda letakkan. Tak semestinya kena tulis panjang-panjang. Paling pendek satu perenggan. Paling panjang, bebas. Cerita lah pasal apaaaaa saja-keluarga, persahabatan, binatang peliharaan, percintaan etc.

3. Jika anda blogger anonymous, anda bebas meletakkan apa-apa gambar dari internet tetapi mestilah relate dan berkesan dengan cerita wonderful anda.

4. Jika pengalaman/moment anda yang wonderful itu tiada gambar, anda juga boleh buat seperti number 3.

5. Hanya entri berbahasa Melayu dan Inggeris sahaja diterima.

Tarikh tutup:
20 Februari 2011



memang best giler masa nie. walau pun kitorang kalah untuk festari. tak menghalang kitorang untuk bergembira bersama. habis je pertandingan. dalam perjalanan balik sempat lagi singgah kat "Masa Petak". alang2 dah dekat. jadi kitorang pun ambik keputusan untuk lepas tension kat "Cosmo World".

sebenarnyer nie 1st time jejakkan kaki kat Times Square. walaupun asal selangor jer. perkhidmatan KTM pun ada. tapi jangan arap aku dapat pergi tempat nie. thanks to driver bas UMP sebab sudi bawak kami ke situ.

berdasarkan gambar atas lihatlah betapa wonderful nye hari tue. sampai pakcik yang jaga tempat tue pun sempat lagi mencapub kat belakang tanpa kitorang sedari. huhuhuhu..

yang pasti hubungan kami masa tue sangat erat antara penari. walaupun ramai antara mereka yang dah pown graduate, kitorang maseh lagi tak lost contact thanks to fb.

"love dance no war"

aku tag kat sume yang blockwalking and follower blog nie.. ngeeeee~


KALAH..T_T

2 comments:

Sophie Al-Yahya said...

wow..bestnyee..dah lame x gi main kat cosmo world.

Wonderful.Noted. Thanks for joining & good luck.. =)

Atia_gadismelayu said...

tq..(^_^)