Thursday, March 17, 2011

"Saya Bangga Ada Ibu"

contest "Saya Bangga Ada Ibu" anjuran KIRIN SELAMA PERAK..


klik pada banner untuk join..^_^
tarikh tutup 18 Mac 2011


ibu.. ibu.. engkaulah ratu hatiku..!!!! 
aku kalau cakap pasal ibu mesti emo kejap. sebab aku rindu sangat kat ibu aku. tapi demi masa depan aku dan ibu aku, aku merantau mencari ilmu. 

Hafsah Ayub,

segala ape yang tia buat sekarang kalau ibu nak tau semuanya untuk ibu. sebab tia tau hanya tue jer yang tia mampu untuk balas jasa ibu. walaupown tak sebesar ape yang ibu dah buat kat tia selama nie. 

ibu pernah cakap kat tia jangan doakan ibu panjang umur. sebab ibu tak nak hidup lama sangat kat dunia nie. tapi izinkan tia doakan ibu panjang umur untuk beri peluang kat tia untuk bahagiakan ibu. walaupown sekejap. 

tia ingat dulu masa tia dapat 5A masa UPSR. ibu la orang yang paling happy. tia suka tengok muka ibu masa tue. tapi tia tau sebenarnyer tia boleh buat ibu lebih bahagia. tapi tia perlu masa. ibu cuma perlu doakan tia kuat untuk menempuhi cabaran2 yang ada untuk tia capai hasrat tia nie.

ibu jugak pernah cakap yang ibu teringin nak duduk rumah besar kan. insyaAllah tia akan cuba laksanakan hasrat ibu tue. ibu tau tak masa ibu cakap tue tia terharu sangat2. tue yang buat tia janji untuk cube yang terbaik untuk tunaikan hasrat ibu tue.

atia sayang ibu sangat2....!!!!! :'-)

maaf teremo lebih di sini.. huhuhu..^_^

4 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

tq ek sebab join,tia
:)

are-tia said...

wc..^_^.. naseb baek sempat.. huhuhu..

tomatokering :) said...

sygg mama jugak..huu

gudluk dear :D

are-tia said...

tq tomatokering..^_^