Thursday, March 3, 2011

CONTEST AKSI SI KECIL SYOK TIDUR

contest owh contest.. huhuhuhu..^_^

contest aksi si kecil syok tidor anjuran GUGU GAGA..



Syarat-syarat penyertaan adalah mudah.
  1. Contest ini terbuka kepada semua blogger (blog milik sendiri sahaja) tak kira bujang atau yang sudah berumahtangga. Bagi yang bujang boleh pertaruhkan banner gambar adik, anak buah, sepupu atau anak kawan anda. Tak ada hal punya. Tetapi gambar merupakan si kecil yang berusia lingkungan 0-6 tahun sahaja.
  2. WAJIB adakan satu entry khas beserta banner si kecil anda yang dipertaruhkan untuk CONTEST AKSI SI KECIL SYOK TIDUR ini.
  3. WAJIB menjadi follower blog GuGu GaGa dan friend Facebook eenasuzira abdullah.
  4. Copy dan paste banner contest ini di side bar dan entry khas anda. Pun WAJIB.
  5. Add link list blog GuGu GaGa di link list blog anda.
  6. Tinggalkan komen anda di ruang komen entry ini dan chatting box di side bar blog GuGu GaGa
  7. Anda perlu tag kepada 5 rakan blogger anda.
  8. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 20.03.2011 jam 11 malam.
gambar nie aku tangkap masa on the way pegi umah nenek sedara aku nak beraya. adek aku nie kepenatan sangat sebab maen jer kejanyer. huhuhu..

 aku nak tag semua follower aku.. heeeee~

No comments: