Monday, March 7, 2011

contest study cun

contest study cun anjuran SHIKINBUDAKBAIK..


SYARAT-SYARATNYA :

1 :: Jadi FOLLOWER untuk BLOG shikinbudakbaik and
FOLLOWER BLOG mydearcantik seyrasuhaira

yg nie wajib sbb kami nak meraikan follower dan bakal-bakal follower kami

2 :: Buat satu entry bertajuk
"" !!! Contest Study Cun !!! ""
Letakkan BANNER kat atas tu dan LINK KAN ke entry sticky post ini.

LETAK kan skali banner tu kat side bar korang..

3 :: Letakkan satu gambar yang ingin dipertandingkan ::

spesifikasi GAMBAR dalam konteks STUDY ialah ::

:: ada muka korang
:: tyme2 tengah study
:: OR tyme meeting
:: OR discussion
:: OR tyme tengah ajar adik
:: OR tyme ajar ngaji anak-anak pun boleh

Janji gambar tu tunjuk korang ngah study or dah lepas study or rehat kejap dari study ..

4 :: kawan-kawan letaklah sikit Caption atau ceritakan sikit pasal gambar tu.

5 :: TAG kepada sekurang-kurangnya 2 orang rakan n pastikan mereka tahu Contest nie.
nak tag lebih pon boleh.
di alu-alukan..

6 :: Tinggalkan LINK entry penyertaan contest kat ruangan comment nie.
kami akan terjah one by one kay.

TARIKH TUTUP ialah pada ::   11:59 malam , 5th APRIL 2011,SABTU


jadi aku pertaruhkan gambar kat atas nie. gambar masa kelas Electric Circuit 1. aku pown tak perasan yang member aku snap gambar dari belakang. kalau nak tau aku yang mana 1. yang pakai tudung putih tue la aku. heeeeeeeee~

spesifikasi : time tengah lecturer kat depan bagi lecture. tapi kitorang kat belakang tengah study sendiri2. hehehehehe..^_^

nak tag:
elya
juerk

No comments: