Friday, March 18, 2011

CONTEST:SAYA SUKA!

contest saya suka..!!! anjuran SITI FATANAH..


klik pada banner untuk join..^_^
tarikh tutup 30 Mac 2011

saya suka per-1
menari...!!!!!


suke giler menari. tak kesah badan gemuk. hantam je. dah minat, tak salah dijadikan hobi. huhuhuhu..^_^

saya suka ke-2
makan...!!!!!


suke makan banyak2. boleh tengok hasilnyer camner. chubbynyer.....!!!!!>_<

saya suka ke-3
Doraemon....!!!!!


sangat suka kumpul barang doraemon. tapi buat masa nie yang kat atas nie jer yang termampu. ngeeeee~

nie jela aku rasa aku nak share. kalau banyak nanti takut penganjur pening kepala pulak. heeeeee~

nak tag
elya
juerk
epol
jerul


2 comments:

fatanahzakirah said...

nice,insyaallah tak pening2,hehe
gudluck dear:)

Atia_gadismelayu said...

tak pening ke..?? klu camtue nak tmbah lg la.. hehehehe.. guraw jer.. btw thanks..^_^