Tuesday, March 15, 2011

Contest : PEREMPUAN/LELAKI MELAYU TERAKHIR

Contest : PEREMPUAN/LELAKI MELAYU TERAKHIR anjuran QHAIS..


klik pada banner untuk join..^_^
tarikh tutup 31 Mac 2011

tangkap gambar lepas jumpa PM.. ngeeeee~
habit kalau kelas kansel
baju kebarong pakai untuk tarian 
ada macam gadis melayu terakhir tak..?? heeeeeee~^_^


1.kenapa korang nk join contest ni...?
atia nak join contest nie sebab atia memang giler contest(walaupown x penah menang.. heeee~). xdela gurau jer..
sebenarnyer atia join contest nie sebab atia sememangnyer gadis melayu yang asli. tak de campor2. ngeeeeeeee~

2.cipta tagline paling kreatif anda untuk memartabatkan pakaian tradisional melayu kita... 
pakaian tradisional melayu tak akan lapuk dek hujan dan takkan reput dek panas jikalau terus dipelihara dan dijaga rapi oleh kita sebagai bangsa melayu.  pakaian tradisional melayu mudah dipakai, ringkas dan boleh digayakan ke mana sahaja.. (entah ape yang aku merepek)

nak tag 
sepol
elya
yaya

2 comments:

qhais said...

tq yer sbb join..salam perkenalan...:)

are-tia said...

welcome.. slm perkenalan jgk..^_^