Monday, March 14, 2011

contest seunik namaku

contest seunik namaku anjuran ROZIEDIHAN..


klik pada banner untuk join..^_^
tarikh tutup 31 Mac 2011


nama penuh
MAIZATUL KHIFTIA AMIRRUDIN

ramai orang tanye nama aku ape maksud dia. aku blur2 nak jawab sebab aku tak tau. mak aku sendiri pown tak penah bagitau maksud nama aku. tapi dia ada cakap nama aku MAIZATUL amik nama arwah kakak2 aku. KHIFTIA pulak diambil dari nama isteri Rasullullah, MARITUL QIBTIAH. tapi nak bunyik sedap dan laen sikit letak KHIFTIA. sampai sekarang tak de orang yang dapat sebut nama aku KHIFTIA dengan sebutan yang betul. kalau ikut tulisan jawinyer patut disebut dengan bunyik kho. tapi ramai abaikan huruf H tue dan sebut nama aku KIFTIA. lidah orang susah nak ubah. sabar jela. heeeeeee~

keistimewaan aku..?? ofkos terletak pada huruf H. kalau tak de huruf H tue tak unik la. ngeeeeeeee~
(guraw jer)

keistimewaan dan keunikan aku..?? entahla. tak tau nak jawab camner. yang pasti aku nie seorang yang simple dan menerima seadaanya. huhuhuhu..




nak tag
juerk
elya
yaya

1 comment:

Anonymous said...

salam..hai! tqvm join contest zie..selamat berkenalan Ok & gud luck tau!