Tuesday, March 1, 2011

contest sahabatku kesayanganku

walaupown aku tak pernah menang ape2 contest. tapi aku takkan jemu join contest.. huhuhuhu..

contest sahabatku kesayanganku anjuran CIK TIE..

Syarat-syaratnya:

1. Follow cik tie n tinggalkan jejak kt masterlink cik tie..
2. Buat 1 entry tajuknye "Contest Sahabatku Kesayanganku~!!" n letak banner di bwh kt dlm entry tue..
3. Letak pix korang bersama rakan2 korang (korang mesti ada dlm pix tue)...... 1keping je tau, nnt bulau pulak mata cik tie tgk...
4.Cerita sikit tentang pix yg korang letak & apa makna "PERSAHABATAN" tu utk korang??
5.Tag 2 rakan blogger yg len... n pastikan dorang tahu tau...
6.Xperlu letak letak banner kt sidebar korg...
7.dah siap??? tinggalkan link post korang tue kt ruangan comment cik tie ni, senang cik tie p golek2 kt entry korang...


gambar nie amik masa kitorang sama2 join KAKOM 08/09. sangat rindu saat2 manis masa kat sana. kami bukan sahaja sahabat malah dah macam adek beradek. sayang dorang sangat2..!!!!!

persahabatan bagi aku adalah sesuatu yang tak boleh dibeli dengan wang ringgit. tue yang buatkan persahabatan adalah satu benda yang sangat bernilai dalam hidup aku.

saya sayang kawan2 saya.....!!!!!!^_^

aku nak tag:
elya
yaya

No comments: