Friday, March 18, 2011

Contest Aku Foodilicious .

Contest Aku Foodilicious anjuran CIK CIKIN..


klik pada banner untuk join..^_^
tarikh tutup 17 April 2011


i ) Apa favourite food korang ?
aku nie jenis suka makan. jadi suka makan ape2 jer. tapi kalau outing kat Kuantan. aku akan attack Pizza Hut dulu. sebab aku suka sangat2 makan PIZZA. huhuhuhu..=)

ii ) Kenapa korang suka food tu ?
sudah semestinya sebab sedap. lagi 1 sebabnyer susah kowt dapat peluang makan PIZZA. sebulan sekali pown susah. bile dah dapat makan memang tak ingat dunia la. ngeeeeee~

Saya foodilicious sebab,
nak menggemukkan badan yang sedia gemuk dan makan puas2 sebelum Allah tarik nikmat makan dari kita. 

makne laen dia tua la. dah tua nanti mesti banyak penyakit. jadi kena jaga makan. jadi selagi ada peluang jangan sia2kan. nikmat Allah tue. huhuhuhuhu..

sebenarnyer paling teringin nak makan masakan ibu. tapi nak buat camner duduk jauh dari rumah. sedey..T_T

nak tag
elya
epol
juerk

2 comments:

Cikin said...

hai ! thanks tau join contest (:
good luck !

Atia_gadismelayu said...

hye.. wc and tq..^_^