Tuesday, March 1, 2011

down giler....

aku tak tau ape nak jadi ngan aku sekarang. aku ingat lepas jumpa kaunselor jiwa aku akan lebih tenteram. tapi tak sangka masalah makin bertambah. dari hari ke sehari ada je yang mendatang.

ape yang berlaku semalam memang sangat haru. kadang2 aku rasa serba salah. aku sendiri tak tau nape aku rase macam tue. sedangkan memang betul tindakan kitorang tue. tapi nape aku maseh rase tak tenteram.

kak fara(kaunselor aku) kata must think positif. tapi aku tak dapat elak diri aku dari pikir negatif. susah sangat2. kadang2 aku rasa takut ngan diri aku sendiri. konfiden level aku pown merundum dari hari kesehari. aku dah tak tau nak wat pe.

kalau korang perasan entry aku bulan lepas more to motivation. actually benda tue aku tujukan kat diri aku. tapi tak salah kalau share2kan. bak kata orang putih sharing is caring. tapi seyes aku down giler. ntahla.

mungkin nie dugaan dari tuhan. Ya Allah jika ini dugaan dan cobaan dari Mu kuatkanlah aku dalam menempuhinya. amin...

No comments: