Wednesday, September 1, 2010

betul ke cinta pertama susah untuk dilupekan..???


tadi aku terbaca luahan perasaan rumate aku kat fb. sian sangat kat dia. aku terharu sangat2. kenapa lelaki playboy suke sangat ambik kesempatan atas kelembutan hati perempuan. perempuan mana yang tak suke bila lelaki yang dia sayang. yang dia cinta ungkapkan kata sayang. walaupown tau lelaki tue dh pown brpunye. tapi hati dan perasaan tak dapat dibendung kalau dah sayang.

malam tadi aku mimpi dia lagi. kenapa la dia maseh muncul dalam mimpi aku. aku mimpi aku lepak ngan emy and the gang dalam kereta dia. aku maseh sayang kat dia ke..?? entahla. aku bingung. kenapa mesti aku sayang lagi kat orang yang jelas2 dah maenkan perasaan aku. yang jelas2 tipu aku. yang jelas2 sayangkan aku kerana nafsu. kenapa.....!!!!!!!!!!!?????????????

aku maseh keliru dengan perasaan aku. aku sampai takut nak berkawan ngan lelaki. kenapa kuat sangat impak yang dia bagi kat aku. susah sangat nak lupekan dia. jujur aku maseh rindukan dia. bile outing kuantan harap sangat terserempak ngan dia. bodohnyer aku....!!!!!!!!!!

kadang2 aku rasa sakit sangat bila terbayangkan dia berada dalam pelukan perempuan tue. aku tak boleh terima. hati aku sebak. aku rasa nak nanges. tapi kenapa aku mesti bayangkan camtue. kenapa aku maseh nak pikirkan dia. dia pown bukan pikirkan aku dah. entah2 nama aku pown dia tak ingat dah. bak kata kakak aku buat pe nak ingat orang yang dah tak ingat kat kita. cakap memang senang. tapi hati yang menanggung nie je yang tau camner sakitnyer.

azam aku adalah lupekan dia. buang dia jauh2 dari hidup aku. memang susah. tapi nak tak nak aku kena usaha. buat ape nak mencintai orang yang jelas2 tak mencintai kita. buat ape kita nak menaruh hati kat orang yang jelas2 dah reject kita. aku rase down sangat sekarang. selalu jer pikir aku nie teruk sangat ke. hodoh sangat ke. buruk sangat ke...??????!!!!!!!!!

tia you can do it. you can live without him. you are a big girl now. so, is not a big thing if he reject you. it does not mean that you must end your live just like that. you future is still far apart. you must try to make your future better. not to be sad and mourning because of him. he means nothing to you now. he just a piece of paper that you can throw away anytime you want and replace with new one. you just waste your time still thinking of him. so try to be new tia. try to be better. try to enjoy your life. Allah will always be with you if you in the right path. insyaAllah..

No comments: