Saturday, August 28, 2010

Black and White Contest

walaupown agak terkilan sebab tak menang beautiful eye contest tak bermaksud aku dah putus asa nak masuk pertandingan anjuran blogger2 nie. lagi aku makin semangat adala. macam best jer boleh join benda2 nie. tak menang pown takpe. janji aku sekurangnyer ada entry untuk masuk kat blog aku.
tengah aku o9 fb tadi tetibe terjumpa blog faz. dia share tentang 1 pertandingan yang dianjurkan oleh creativeheart. black and white contest. macam best jer. aku pown try usha. memang best. tak sia2 hobi aku suke mencapub kat kamera. boleh aku manfaatkan untuk pertandingan2 camnie. jadi aku memilih gambar kat bawah nie untuk dipertaruhkan. arap2 ada hasilnyer. huhuhu..=)

nie gmbar aku mase menari untuk event syarikat hiO

kali nie aku nak tag

najwa

KALAH..T_T

No comments: