Monday, September 20, 2010

aku belum sedia untuk jatuh cinta lagi..

Hampir 5 bulan aku dengan dia berpisah. Tak sangka masa berlalu begitu pantas. Tapi aku tak tau kenapa perasaan sakit hati aku nie maseh tak padam2. Aku amik keputusan untuk menutup pintu hati aku nie buat sementara waktu. Tetibe ada seseorang yang cube mngetuknye. Walaupown berkali-kali aku cube katakan padanya aku belum bersedia.

Dia tetap dengan pendirian untuk membuka pintu hatiku untuknya. Katanya dia akan cuba yang terbaek untuk buat aku lupa dengan khayalan cinta aku sebelum nie. Katanya dia memahami wanita seperti aku. Semua ucapan yang dulunya aku harap keluar dari mulut orang yang aku cintai dulu keluar dari mulut dia. Aku tak mampu untuk menolaknya. Dia terlalu baek. Walaupun aku ngan dia baru je kenal. Entahla. Mungkin dia yang terbaek untuk aku. Doa2 janganla hati aku disakiti lagi.

Bwat masa nie aku akan cuba buka pintu hati aku untuk dia. Tapi aku takkan beri harapan sangat. Aku akan cuba jujur ngan dia tentang perasaan aku. Aku tak nak jadi orang yang menghancurkan ati orang laen. Sebab aku tau macam mane sakitnyer patah ati.

Abang mai akan cuba yang terbaek. Thanks sebab sudi mengubati ati mai. Tapi mungkin amik masa. Sebab mai bukan seseorang yang senang jatuh cinta. Tapi kalau dah jatuh cinta susah untuk hilangkan. Abang sendiri tau kisah silam mai dulu. Mai arap abang bagi masa kat mai. insyaAllah kalau ada jodoh cinta mai jadi milik abang. Tapi please jangan terlalu mengharap. Mai hanye manusia biase yang mungkin hanye mampu berkata-kata. Tapi susah untuk melaksanakan.

No comments: