Friday, September 3, 2010

aku nie muda lagi ke untuk bercinta..??

ada orang cakap kat aku, aku nie masih awal lagi untuk bercinte. umor 19. lawak bodoh betul. tak boleh diterima akal. memang aku nie muda lagi. tapi tak bermaksud hati dan perasaan aku belum sedia menerima cinta. cinta dari seorang insan bernama lelaki. patutla ramai lelaki suke carik calon isteri yang lagi tua dari dorang. rupenyer ini sebabnyer. alasan yang tak masuk akal. tolong la aku mungkin lurus bendul. tapi bukan maksud aku nie bodoh. bukan ke perempuan lebih cepat matang dari lelaki dalam soal cinta dan perasaan. so takde sebab untuk cakap aku nie awal lagi untuk bercinta

tolong la carik alasan baek sikit untuk tunjuk baek. tak payah la sampai buat ayat camtue. aku bukan budak kecik k. umo dah masuk 20 dah pown. aku rasa aku lagi matured dari dia. yang hanye pikir perasaan cinta tue adalah satu benda yang boleh di buat maen. yang pikir cinta tue hanye untuk orang tua jer. yang pikir cinta tue boleh dibuang sesuke ati jer.

tak sangka kat dunia ada orang yang pikir camnie. kalau betul aku awal lagi untuk bercinta kenapa tak ajar aku mengenal cinta. tapi kenapa ajar aku untuk takut bercinta. argggghhhhhh...!!!!!!!!!!!! sakit ati tul la.

No comments: