Monday, September 20, 2010

reunion SKKP mmg gempak giler..

8 ari bulan 9 aritue bersamaan 29 Ramadan reunion SKKP telah berjaya dianjurkan kat jusco Bukit Tinggi Klang. thanks kepada penganjur2 n tahniah jugak sebab berjaya menganjurkan program nie. memang sangat best.

setelah 8 tahun tak jumpa. akhirnya kitorang dapat berkumpul beramai-ramai. macam tak caye je. cepat betul masa berlalu. semua dah besar2. kalau dulu sume pendek2 je. lagi2 yang lelaki. senang je ketuk kepala dorang. tapi sekarang dorang dah tinggi giler. siap perli lagi kitorang. naseb baek dorang tak balas ketuk kepala dak2 pompuan balik. ngeh3..

macam tak pecaye je ada yang dah nak kawen. dah nak jadik bini orang dah. aku lambat lagi kowt. tapi yang pasti perangai dorang masih sama jer cam dulu. tak brubah lansung. kalau yang banyak cakap tue maseh lagi pokpekpokpek cam dulu. yang pendiam plak pown diam je. tak brubah lansung. yang pasti aku pown sama jugak. diam je lebih. sebab minyak tak sempat panas. kalau tak aku rasa dorang terkejut tengok aku nie camner. huhuhuhu..

tapi jujur aku cakap aku tak cukup makan sebenarnyer malam tue. balik2 umah terus bukak tudung salji. macam orang kebulur. nak bwat camner. kebanyakan kitorang maseh blaja lagi. tak mampu nak beli banyak2. sabar jela. panjang sngat nak bercerita sebenarnyer. tapi biar gambar jela cerita. memang sangat best. miss that moment a lot. wawawawawawawa..

No comments: