Friday, August 20, 2010

heartbroken..

npe aku maseh ingat kat dia. rindu dia. lagi2 time bulan pose nie. banyak sangat kenangan aku ngan dia. mane2 je aku pegi mesti teringat sume kenangan tue. bulan pose la yang merapatkan kitorang. sahur same2, bukak pose sama2. duk kat kafe dari malam sampai ke sahur. tak cukup tue sambung oovoo plak bile balik bilik. malam tak tido. sebab duk chatting ngan dia. tapi sekarang dah tak de lagi sume tue.

npe ko buat aku macam nie. npe ko mengaku ko sayang aku. kan bagus kalau kita kawan je. jujur aku cakap aku senang kawan ngan ko. susah nak carik kawan macam ko. tp kenape. npe ko tipu aku. ko maenkan perasaan aku. ko buat aku macam perempuan yang tak de perasaan. kenape...?????

tia ko kna jugak lupakan dia. dia hampir musnahkan hidup ko. dia jugak yang buat ko menangis seteruk tue. npe mesti ko ingat dia lagi. tolongla tia lupekan dia. buang dia terus dari idup ko. masa depan ko maseh cerah lagi. jangan sia2kan sebab dia. please tia. aku merayu kat ko. tolong la.

Ya Allah hanya padamu aku meminta pertolongan. tolonglah hamba Mu ini. kuatkanlah ati aku Ya Allah dalam menempuhi kehidupan yang penuh cobaan ini. amin...

No comments: