Sunday, April 24, 2011

hafizzainal's contest - senyuman mahal

aku di tag oleh Isma Ismail untuk join contest Senyum Mahal anjuran Hafiz Zainal. ensem sungguh hafiz zainal nie. tergoda I. tue yang menarik minat aku untuk join. ngeeeeeee.. *gatal

tapi bile masuk blog dia dapat tau dia muda 2 tahun dari aku. adeih.. kira adik2 la nie.. melepas.. hehehe.. ape pown aku tetap akan join contest dia. huhuhuhu..^_^


klik pada banner untuk join..^_^
tarikh tutup 31 Mei 2011..

with my luvly sister..^_^

jadi aku pertaruhkan gambar kat atas nie. gambar aku ngan adik2 aku. aku yang pakai baju merah tudung putih tue. kitorang bergambar dalam kereta masa bapak kitorang tetiba baek hati nak bawak makan kat luar. huhuhuhu..n_n

nak tag
juerk
izhar
elya
nanti aku bgtau mereka mase gi exam nnti.. huhu..

No comments: