Friday, October 8, 2010

mungkin aku layak sendirian ..

lama jugak aku tak update blog nie. tak tau nape rase malas sangat. mungkin sebab banyak sangat kerja kowt. ngan micropy stage 2 yang patut demo minggu depan tapi sampai sekarang tak siap2 lagi. ngan maslah jadual exam yang buat aku tension. mane tak tension kalau killer subject dalam 1 hari. memang mati la. dan laen2..

berbalik pada tajuk post aku kali nie. aku tak tau kenapa aku masih tak sedap hati dengan dia. bila aku cuba untuk menerima dia pasti akan ada persoalan di hati ini. betul ke dia sayang aku. betul ke dia cintakan aku. mungkin dia tak tau aku seorang perempuan yang sentiasa perlukan perhatian. tapi aku tak tau bagaimana untuk beritahu tentang apa yang aku rasa sekarang. patut ke aku diamkan sahaja. aku takut sangat perkara sebelum nie berulang. disebabkan aku terlalu pendam ape yang aku rasa aku dipermainkan. aku tak sanggup perkara tue berulang.

mungkin aku layak sendirian. tak payah pikir benda2 nie. tapi klu sendirian aku kesunyian la plak. ntahla. niela nama kehidupan. tapi apepown aku akan cube yang terbaek ntuk bwatkan hidup aku bahagia dunia akhirat. semoga aku mampu menempuhi hidup ini dengan tabah. amin..

No comments: