Sunday, October 17, 2010

jalan2 kat I-City with family


masa cuti aritue aku sempat gak pergi melawat kat I-City yang kat Shah Alam. mule2 dulu selalu gak dengar pasal benda nie tapi tak sangke tempatnyer dekat je ngan umah aku. lebih kuang 15 minit jer. tempat nie memang best. cantek sangat. lagi2 kalau ada kamera canggih2. tapi aku cume dapat gune kamera nset aku jer. tapi masih lagi dapat tangkap gambar yang cantik.

nak masuk tempat nie masa tue kena bayar rm10. tapi sekarang tak tau la plak. sebab aku dengar mula2 bukak dulu tempat nie free je. lepas tue kena bayar rm2 . lastly kena bayar rm10. sekarang tak taula kalau dah naek. tapi yang pasti berbaloi sebab tempat dia sangat cantek. aku mula2 ingat pokok2 nie dicat lepastu pasang lampu. rupanyer ianyer adalah tiang lampu yang berbentuk pokok. memang sangat kreatif.

nie jela yang dapat aku upload. banyak lagi sebenarnyer. tapi aku pilih yang terbaek. korang mesti eran tengok pakaian aku. malam2 buta pegi I-City pakai glamour camtue. sebenarnyer aku baru balik dari kenduri umah pakcik aku. mase balik alang2 dah lalu tue yang kitorang adek bradek pakat pujuk bapak aku singgah tempat nie. memang berbaloi. huhuhu..

No comments: