Tuesday, October 19, 2010

aku down giler sekarang..

dah nak akhir2 sem nie mulalah mood aku berubah. mula2 aku ingat sem nie takkan jadi cam sem2 sebelum nie. tapi upenyer lagi teruk. macam2 benda berlaku yang bwat aku down giler.

mula2 dengan contest oxy yang memang dah tak de chance nak menang. penat kowt tarik undi. dengan muka tak tau malu duk mintak orang like gambar aku. kenal ke x aku maen hentam jer. last2 kalah jugak.

lepastue dengan micropy yang tak jadi2. bru stage 2 aku dah kantoi. camner nie. dahla test pown teruk. kuiz lagila. jangan cakap. memang telur ayam tak pecah2. dahla sepatah haram pown aku tak faham pe yang lecturer ajar dalam kelas. aku takut giler fail. nak study tak tau nak study pe. buku pown ntah pape. test 2 rabu nie. camner nie.

then ngan perangai rhoma plak yang tetiba berubah. kalau dulu selalu mesej aku. tak pown kol. tapi sekarang cume chat kat fb jer. tue pown kadang2. aku tak tau dia nie betul2 ke sayang aku atau maen2 jer. jujur memang aku dah mula sukekan dia. tapi kalau dah macam nie cara dia layan aku. ntahla wei. aku pown tak tau. dia buat aku ingat kenangan lama tetiba. dahla malas nak ungkit crita lama. tapi nak bwat camner. adeih.

semalam mak aku kol. tanye khabar. lepastue tanya aku cuti bile. ako lambat lagi cuti kowt. exam aku abis 12 nie. aku pown tanyela kenape. rupa2nyer bapak aku dapat pegi haji. alhamdulillah. syukur sangat. tapi masalahnyer bapak aku pegi 10/11. masa tue aku tengah exam analog. camner nie. nak balik sekarang test tengah beratur. aku buntu camner nak balik sekarang nie. sedih giler aku rasa.

tanpa aku sedar aku mengalirkan air mata. memang hati aku tengah serabut giler. nak study pown takde mood. ntahla. doa2 aku dapat lalui sume nie dengan tabah.

No comments: