Monday, June 20, 2011

[ Contest ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!!


klik kat banner kalau nak join..^_^

Gambar Sewaktu Zaman Persekolahan

waktu sekolah menengah dulu kawan2 aku sangat kreatif. kan dulu kat majalah sekolah ada satu ruangan khas untuk pelajar tingkatan lima buat kolaj gambar. jadi kitorang buat laen dari yang laen. 

"5"
"S"
"c"
"1"
hasil dia...^_^

selain tue ada jugak kolaj masa malam graduasi macam kat bawah nie.


kalau tangkap gambar kelas masa candid kitorang tak guna simbol peace. sebab biasa sangat dah orang buat. simbol kitorang laen sikit. untuk menunjukkan minat dalam bidang sains, terutamanya fizik. kitorang guna simbol induce current macam kat bawah nie.


bukan pelajar jer sporting dan kreatif. cikgu kelas kitorang pown macam tue jugak. mungkin sebab tue la kitorang sayang giler kat dia. sampai kitorang tak nak tukar cikgu kelas.


tapi kitorang tak boleh elak dari berpisah dari dia. nak tak nak kitorang kena graduate jugak dari sekolah tue. hanya kenangan dan ilmu yang kitorang dapat dari sekolah yang kitorang duk bawak sampai sekarang. 


ape pown sekarang aku berjaya mencapai cita2 untuk ke menara gading. semua nie atas jasa2 cikgu2 aku yang tak pernah penat dengan tugas mengajar. lagi2 mengajar murid yang bengong macam aku nie. terima kasih cikgu.


1 comment:

Amir Aidid said...

hey there . nice pictures . wish you all the best and good luck ! :D

ohh take care and have a great day ahead ya . :)