Tuesday, May 17, 2011

Contest Buli Bha Kalo Kaw

buli bha kalo kaw ayat pertama Sabah yang aku dengar masa mula2 sampai ke Sabah dulu. masi ingat lagi mcm mana aku cuba belaja mcm mana mau ckp mcm Sabah. kelakar sangat. lg2 bile tak paham tapi buat2 paham. hehehehe..

jadi aku mau join bha nie contest. contest buli bha kalo kaw anjuran sumandak bernama ANNE FALISHA aka cik cemoxx.

 

klik pada banner bha klu mau join..^_^
tarikh tutup 3 Julai 2011


jadik aku pertaruhkan gambar kat atas nie.

lepas letak gambar kena cakap Sabah. nie yang aku nak praktikkan pe yang aku blaja la di Sabah dulu.

"ok bha kalo kaw"
"contest cik cemoxx..??? sanang ja bha tue.."
"ko letak ja gambar ko pastu cakap Sabah"
"sikit2 ja pown buli"
"kalu ndak paham sanang ja bha.. klik ja banner tue.."
"kalu ko teda paham juga.. astaga.. tak tau la sia mau cakap pa lagi"
"~huhuhuhu~"

tak tau la betol ke tak. dah lama giler tak praktikkan. sebab susah nak carik orang Sabah kat sini. aku windu sama kawan2 aku kat Sabah tue. entah bila la agaknya aku dapat jumpa dorang lagi..T_T


nak tag
juerk
sepol
izhar

5 comments:

cik cemOXx said...

uina..cakap sabah bha dia...hehe

bgus tu...

bha,done list sudah kan..hehehe
http://lovestoryreyna89.blogspot.com/p/senarai-peserta-contest.html

gadis melayu said...

cik cemoxx: hehehehe.. tq..^_^

cik cemOXx said...

ok...
da ok da..hehehe..

tengok balik k..
http://lovestoryreyna89.blogspot.com/p/senarai-peserta-contest.html

nnty bawa kawan ramai2 k...

aleen aiden said...

alin baru je tau maksud boleh bha kalau kaw.itupon bace kat blog jugak.hi3

shopping2u said...

heheh.. baru tau..nway da follow :)