Saturday, November 6, 2010

study week yg maseh same..

time2 study week nie mula la aku berserabut. klu berserabut otak tak pe jugak. tapi hati nie. tetibe jer rase tak sedap ati. ntahla tak tau kenapa. tak boleh ke aku rasa tenang sikit. ada je yang mngacau. asal study week je aku tension. nak study pown tak de mood. dahla carry mark aku sem nie memang teruk. kalau sebelum nie bleh la kire lulus. nie lulus pown tak lepas lagi. ape nak jadi ngan aku nie.

ada boyfren ngan takde same je. baek takyah ada an. macam nie jela. aku rasa nak serahkan je soal carik jodoh kat parents aku. malas nak becinte-cinte nie. buat sakit ati jer. nak tumpukan kat kerjaya je. aku nak jadi engineer elektrik yang berjaya. kumpul dwit banyak2 lepastue tunaikan permintaan mak aku. lagi best.

ape permintaan mak aku ea. mase gi umah terbuka kakak sedara aku. tetibe jer mak aku nyatakan hasrat hati dia. dialog nyer camnie.

ibu: besar tol ye tempat parking dia. bleh letak sampai 4 kereta.

aku: mesti mahal an rumah nie.

ibu: nanti ko dah keja nanti ko belikanla ibu rumah camnie.

aku: (terkesima terharu)http://www.emocutez.com

tak sangke mak aku ada hasrat hati macam tue. insyaAllah ibu tia belikan rumah camtue untuk ibu. ibu cume perlu doakan jer tia berjaya. semoga aku dapat tunaikan hasrat hati mak aku tue. amin..

No comments: