Sunday, October 17, 2010

model wanna be, Nurin Nabilah..


tengah aku belek2 album dalam laptop aku. tetibe aku terjumpa balik gambar2 nie. gambar sape plak nie. hehehehehe.. gambar adek aku kowt. perasan model wanna be.
cube korang teka umo dia mase nie..????
jeng.. jeng..jeng..

bru 3 taun kowt. untuk pngetahuan korang. gaya2 yang dilakukan oleh adek aku nie adalah aksi dia sendiri. takde tunjuk ajar lansung dari model2 terkenal atau sewaktu dengannyer. kitorang satu family sendiri tergelak-gelak bila tengok gambar2 nie. kecik2 lagi dah pandai. sekarang adek aku nie dah pown berumur 4tahun.

korang mesti perasan something. npa muka aku ngan dia takde iras lansung..?? jawapannye dia bukan adek kandung aku. adek angkat. camner mak aku boleh angkat dia tak perlula dirpesoalkan. yang pasti dia memang sangat cumel kan.. kan.. kan.. tapi hanya kami 1 keluarga je yang tau betapa nakalnyer dia. huhuhuhu.. budak kecik la katekan.



No comments: